hemma nu..! ^^

Hejsan, nu är jag hemma, jag har varit hemma hos Lorin, vi har varit ute och åkt skridskor och suttit vid datan, och mer... Jag skulle kanske sova där, eftersom att det är mitt nyårslöfte, att våga göra allting år 2012 som jag inte vågade göra år 2011, och det ska jag klara nu, men nejdå, det gick ju inte, bara för att min jävla mamma ska säga nej, osv... fyfan, jag som kände mig redo för det också... usch... jag får aldrig göra nånting.. ååååååh, är så jävla arg! -.- Men ajja, nu ska jag hämta lite godis, chips och läsk, och tjocka i mig det! :-D Jaha, nu märkte jag att det inte gick och lägga in någon bild, så ni får vara utan. Pusshejs, ha det bra / elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0