Jag är inte kaxig, jag har bara en personlighet som du inte kan hantera .

Hej, jag sitter fortfarande vid datan och lyssnar på musik, det är typ det enda jag har gjort idag, jag vet typ inte varför, men jag känner mig hängig och har ont i halsen, vi får se om jag kommer till skolan i morgon, men jag hoppas väl det, jag vill ju inte missa slöjden ! :) <3 Men rubriken betyder att jag bråkar med en eller ja två, men den här rubriken är till en av dom, asså hon blir sur när jagblir sur säger hon, men asså, jag vill inte bråka med henne, jag kan inte vara utan henne, tårarna bara rinner, men jag är inte ledsen, eller jo, det är klart att jag är ledsen, men det är inte därför tårarna rinner, utan dom bara rinner, men jag vill iaf inte bråka med henne, hoppas du ser det här L.... jag älskar verkligen dig mest! <3 det som är det konstiga är att jag lyssnar på en sorglig lår också.. :/ <3 men pusshejs! /elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0