jaja, jag börjar bli trött på sånna här rubriker !

Hej, jag mår iaf bättre nu, jag hade typ inte ätit nånting på hela dan, men nu när jag gjorde det så blev det bättre, och plus bråkade jag med Lorin, emn vi missförstog varandra bara, men iaf, just nu sitter jag här och webbar med henne, och smsar lite :) <3
Men iaf jag äter chips och dricker pepsi :D <3
jag kommer inte kunna sova, men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra imorgon, kanske ska ner på stan med mamsen, vi får se! :) 
men iaf, jag vill faktiskt att ni sprider min blogg och tre andras bloggar, för vi vill ha mer besökare! :) <3
Här är Lorin's blogg: här
Här är Ronja's blogg: här
Här är Johanna G's blogg: här

ja, här får ni dom och min så klart! ;) <3
men ni får en bild imorgon, ser lite puckad ut nu :p <3
byebye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0