mat, sen hockey...

hejhej, just nu sitter jag här vid datan, och väntar på att maten ska blir klar, och webbar med Fatuma! <3
är hur hungrig som helst, även fast jag åt skit mycket i skolan. Jag vet inte varför jag är så hungrig. Jag har ätit godis och allt, men dagen har väl varit bra, jag har varit med Ammal och Ikraam <3
Lul är ju sjuk, hon kanske kommer på måndag, men asså idag när vi åkte skridskor då ramlade jag, eller jag åkte in i en person som heter Joakim, sen ramlade jag och slog mig på knät och nu har jag en jätte stor bulle där, och ett blåmärke! :( 
jag kan inte ens gå. 
och jag har skit ont i ryggen också, jag kan inte ens sitta jag måste typ sittligga.... 
hur jobbigt som helst, men imorgon kanske det är bättre. Och sen ska Mormor och Tommy komma och kolla på hockey med mig och min famlij. Men nu är nog maten klar snart. Tänker inte lägga in någon bild, jag ser ju för hemsk ut för det. Men hejdå.. <3
/ elvira.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0