Med Lorin ^^ <3

Hej, just nu sitter jag här med Lorin, och vi sitter här med en varsin data, och chattar och lyssnar lite på musik, kommer en bild på oss iaf , men vi har inte ätit nåt, men vi är jättehungriga, men orkar inte gå ner och göra mat, vi är riktiga datanördar, men snart ska jag webba med Emil, han vågade inte webba för hans mamma kom in :p <3
men nu ska jag nog gå ner och fråga om Lorin kan äta här! :) <3
hoppas hon gillar maten, hon brukar inte göra det, eller hon äter inte mycket iaf :p <3
men här kommer det en bild på oss :) <3

Jag älskar verkligen dig mest, älskar dig, jag kommer ALDRIG släppa taget om dig, jag lovar, jag kan lita på dig till 100%, sötaste ungen i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0