Sorry att jag inte har bloggat på länge... :/

Hejhej, förlåt att jag inte har bloggat idag, men asså jag hade bråttom imorse, jag var tvungen och äta frukost på väg till skolan, hade den tillochmed mig in.. :p Men jag ber om ursäkt för det, men idag skulle ju jag vara med Johanna s, men nu blev det inte så för hon var rädd för att det skulle hända en sak som det har gjort förr, men fast jag lovade att det aldrig skulle hända igen så ville hon inte vara med mig... :/ Men skit i det nu.. Just nu sitter jag här och bloggar :p nejdå, men jag webbar med Ronja, och hon är med Lorin, men nu ska jag typ åka och köpa kebab! :D <3 Mummmmmmmmmmmmmms......!!! ^^ <3 men ajja, hejdå, ha det bra, slänger väl in en bild också, :) <3
ingen bild på mig men ajja :p <3


Kommentarer
Postat av: Johanna G

Kebab <33333333

2012-02-08 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0