Sorry ..

hejhej, nu sitter jag här och webbar med Lisa, och är förbannad, men inte på henne, utan på Lorin . 
men ah, skitsamma, det kom inga bilder idag tyvärr.. för att jag skulle lämna in min mobil på lagning så jag har ingen iPhone längre.. men jag har en annan, men det är inte samma nummer, det är 070-5716245, så ring eller smsa via det nummret! :D <3
men jag gjorde bort mig idag iaf :p
mamma, jag och min syrra skulle gå på bio, och jag beställde biljetter på mobilen, och när jag hade gjort mig i ordning skulle till media markt och vi skulle ju åka dit för att lämna min mobil och då hade ju vi glömt bort att vi hade beställt biljetter på mobilen, så när vi kom fram till bion kom vi på det, men när vi berättade det i kassan så sa hon bara att hon behövde mobilnummret. och det var ju tur att jag kunde det utantill ;) 
så det gick bra till slut iaf, och filmen var jättebra, vi var på "En gång i Phuket"(stavning)
och när vi åkte därifrån så åkte vi och hämtade Walle(mormors hund)vi hämtade den för att mormor hade feber och ont i bröstet och halsen, så hon orkade inte gå ut med Walle, så det var tur att vi hade sportlov just denna vecka, ni kanske får en bild på han iaf nångång dom här dagarna han ska vara här, så ni får ha det så bra tills dess, hejdå! <3
men ni får bilderna imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0