Sova snart... :)

Hej, Jag ligger här nu med hel blöt hals bara för att mamma ska komma och lägga snö där, hihi, jag gjorde ju det på henne också, sen sprang jag in i Pao's rum (min syrra) och skrattade som om jag hade satt nåt i halsen, men det hade jag inte, men när jag gick in till mitt rum igen och hade sagt godnatt till mamma hade jag lagt mig med mobilen för ansiktet, så jag såg inte mamma kom in med lite mer snö, så nu är jag ännu blötare, och min mobil också, fast jag torkade bort det :)
Men nu ska väl jag typ sova, jag känner mig faktiskt inte sjuk längre, så jag kommer nog till skolan imorgon ändå, som jag hade hoppats på :D
Men jag vet inte varför jag ska sova, jag är inte trött men jag kommer väl bli det så fort jag stänger igen ögonen. Och försöker inte tänka på en sorglig sak. Juste jag lovade er en bild också, men jag har flätor nu så det ska bli vågit till imorgon!
Sov så gott mina små sötingar! <3
/ Elvira :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0