Ssoovvaa ssnnaarrtt!! ::pp

Hhiihhii,, jjaagg äärr lliittee ssppeeddadd!! Mmoohhaahhaahhaa.. xxDD
Jag brukar bli det när jag är trött, mohahahahahaha.. Men asså jag ligger i soffan, och är spedad , för jag skrattar åt allt och sätter mig upp och lägger mig ner när det blir tråkigt, asså när dom slutar prata.. :-/
Men ajja, som ni ser är jag lite spedad, jag vet inte varför, men skitsamma! :p
Nu är mitt öga ganska bra, har iaf ingen blåtira, hoppas att jag inte får det heller..och dom vann inte sverige, så himla nära på att dom gjorde mål, men det gjorde dom inte :/ Men jag mår faktiskt piss just nu.. Har ont i magen, lite i ögat, och huvudet, bjuder inte på en bild.. men nu ska jag nog sova, är förjävla trött ... Ha det bra, hejs! / Elvira <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0