tjabba .

hej, just nu sitter jag här och är proppmätt, jag har nyss ätit kebab m. ris. det är fett gott! :) <3 men dagen har väl varit sådär, jag har blivit förjävla trött på dagarna, jag vet inte varför, men det är väl bara nå tillfälligt :) <3 men jag sa till Lisa att hon skulle logga in på msn på datan, men det har hon inte gjort ännu... :/ <3 men förlåt att jag inte har bloggat så mycket, men det är för att jag har så bråtton på morgonen nu för tin.. :/ men det kanske bara kommer inlägg på eftermiddagen och kvällen.. för att jag inte hinner på morgonen. men nu ska jag nog ta och.... jag vet inte vad jag ska göra, kanske webba med Lisa! :) <3 Kommer en bild ikväll (: <3 JA, nu loggade hon in. äntligen, men pusshejs, ha det bra, kramisar! :* <3 / elvira <3

Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson | foto & ponnytrav

tjänar du pengar på din blogg? Om inte så är det bara att klicka på länken nedan och börja tjäna pengar, enkelt, snabbt och säkert! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings.html#comment

2012-02-10 @ 22:29:59
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0