vaken.. -.-

Hej, just nu sitter jag här nyvaken, jag får sån himla damp på den där förjävla traktorn som måste skotta precis utanför våran gård vi denna tid. Kan dom liksom inte typ skotta på eftermiddagen. Försåt dom inte att man vill sova eller? -.-
Men okej, idag ska ju jag vara med Lorin(igen):D Men jag vet inte vad vi ska göra och inte vem vi ska vara hos, kanske vi ska vara hemma hos mig idag, eftersom vi var hemam hos henne igår! :) 
Vi kanske kan baka! Vi skulle göra det igår, men då skulle ju jag hem såklart! -.-
För att min mamma är så himla jobbig, för hon måste dricka vin och så, och du blev jag tvungen och bli hämtad 19:30... USCH... HATA HATA HATA! -.-
Sen kommer ju mormor och Tommy och ska kolla på hockey såklart! :) 
Men ja, då kanske vi kan vara här ändå, för annars kommer ju jag få åka hem klockan 6 eller nåt... fyfan. usch... 
Men ajja, nu ska jag checka in facebook, äta frukost, och lösa melodikrysset med mamma! :)
Kommer en bild på mig och Lorin senare idag! <3 
Kramisar, och Pussisar! :*
/elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0