webbar med Lorin nu! ^^ <3

Hej, just nu sitter jag här och webbar med Lorin! ;) <3 men asså det som är konstigt idag, är typ att jag inte har varit hungrig, men jag blir säkert det snart, hihi :p <3 men idag är det ju hockey! älska , Calle ska göra ett mål, fast det är inte elitserien, utan det är landskamp :) <3 hihi, och det som är bra är att Järnkrok och Silferberg är i samma kedja! :D <3 då kommer dom vinna! :D <3 men nu ska jag äta, fast jag inte är hungrig, och sen jävlar har jag CP-läxan också!-.- <3 äckel läxa, jag har ju för fan 20 ireggular verbs! -.- men hejdå! <3
och då får ni en bild på snyggingarna! :D <3
(Calle Järnkrok, Jakob Silferberg) <3
Calle till höger och, jakob till vänster! <3
/elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0