älska helg ! <3

hejhej, jag har nyss kommit hem från skolan jag, eller kanske för typ 40 minuter sen.. ;) 
men aja, nu ska ni få se min knut som jag gjorde imorse, men en sak kan jag avslöja......jag har en munk i den, så det är lite fusk, men jag kan visa en knut som jag har gjort utan munk sen... 

men skolan idag har varit bra jag, Johanna Stjärnström och Johanna Gullstrand har haft lite snömulning på skolan idag med killarna i 7b, haha, det var hur kul som helst det enda Johanna S sa var: "jag vill ha mer i ansiktet!! :D" precis när hon hade gått in på toan och torkade bort det som hon hade fått av killarna, men nu ska jag ta och äta lite godis tror jag! ;D

ha det så bra / Elvira! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0