Godnatt typ... ^^

Hej, just nu sitter jag här och kollar på tv, Så ska det låta, deät faktiskt ganska kul ändå, det var en som hade lika tröja som mig.. ^^ 
Men iaf, nyss gjorde mamma inbakade flätor på mig medans jag hade blött hår, så det ska bli vågigt. Jag tycker det är så fint. Men det här får bli mitt sista inlägg för idag. Jag orkar inte skriva mer ikväll, jag ska ju till skolan imorgon, och därför måste jag sova lite har ju bara sovit 8 timmar inatt. Börjar ju 09:00 imorgon, så jag ska gå upp 07:45. Men nu ska jag sluta tråka ut er. Ni får gärna sprida, läsa, kommentera min blogg! <3
http://elvirakarinbonnevier.blogg.se 

men pusshej! /Elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0