hej..! ^^

hejsan, just nu sitter jag här och lyssnar på musik med syrran i köket. Hon dansar lite oseriöst..! :p 
men idag vaknade jag typ 09:15, jaja, lite tidigt men ändå.. sen gick jag ner och åt frukost, sen kom syrran ner och gjorde lite frukost till henne. Sen har jag bara suttit vid datan och lyssnat på musik. Men senare idag skulle ju ni få ett inlägg på hur jag sminkade mig. just nu sitter jag här och sjunger till Adele-Set fire to the rain <3
jag bara älskar låten. Men en sak till vill jag berätta och det är att jag vill säga ett stort Grattis till min bästavän jag har haft i hela mitt liv. Jag älskar dig mest av allting, hoppas du får en bra födelsedag Lorin, tänker aldrig släppa taget om dig, älskar dig! Om ni klicka här kommer ni till hennes bästa blogg ever! <3

men ajja, bjuder på en bild till! :) <3

Den här bilden är från klass 7a 2011 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0