sminkinlägget! :) <3

hej, jag skulle ju göra ett sminkinlägg idag, så det får komma nudå! :) <3

Innan sminkningen:

1. Plockar fram alla saker jag ska ha: 

2. Börjar med: 

3. Duttar på lite sånt: 
köpt på kicks, vet inte hur mycket den kostade, men jag kan iaf rekomendera den till alla er. 

4. 

5. Roughen: 
jag har köpt den på h&m, den är jättebra om man vill ha lite mer färg på kinderna.
resultaten av den: 
syns inte så bra, men men... :p

6. Eylinern: 
köpt på kicks den också, nästan allt smink är ju köpt där ! :p
restultatet av den: 

7. Ögonskuggan:
ännu en gång köpt på kicks ;) 
resultatet av den: 

8. Första mascaran: 
köpt på kicks..., tycker den här är jätte bra man får både långa o fina ögonfransar av den. Började med den vita.
resultatet av den: 

9. Svarta sidan av mascaran: 

10. Andra mascaran:
(egentligen mammas men jag använder den i smyg, schhhhh...)
resultatet av den:
jaja, lite suddig med skitsamma! :P

11. Resultatet av hela sminkningen: 

Blev faktiskt jättenöjd själv, har aldrig blivit såhär bra. Men jag gjorde säkert bara allting lite nogrannare för att jag skulle lägga in det på bloggen.. ^^

Men vi ses väl snart igen, bloggar väl lite senare ikväll! :) 
Oj, juste det ör ju skola imorgon också.. Jippie! :D 
fast..... :p

men ajja, hejdå <3 /Elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0