städdags... -.-

hej, jag har nyss ätit frukost, det var varma mackor med lök och ost. Så nu är mätt, jag åt ingenting igår kväll förutom godis, och om man äter mycket sånt känner man inte att man är hungrig, så försökte jag logga in på mobilen och göra ett snabbt inlägg om det här, men det funkade inte.... :/ 
Men ajja, nu ska jag städa iaf, mormor och Tommy kommer ju, så mamma ville att vi skulle städa lite, men som vanligt får ju alltid jag städa mest, för pappa och syrran orkar inte städa, och pappa tror att han har städat klart när han har städat köket, så då går han till sina vanliga plats och det är soffan, och kolla på tv, men jag får alltid dammsuga, torka golven, städa toaletterna, jag får göra allting jobbigt medans syrran sitter vid datan, och bara plockar i sitt rum och lite nere, men då, måste man tvinga henne, hon kan inte släppa sin data, men aja, snart kommer dom ju vi ska äta lunch bara pappa, syrran och jag, sen kommer dom, och då ska vi kolla på Brynäs matchen som börjar 16:00, och efter den ska mormor och Tommy äta middag med oss. tror jag iaf .. :pOch som vanligt jobbar mamma till 17:00 så hon missar en och en halv period, det gillar inte hon, men det är inte så jätte ofta hon missar på helger. Men nu ska jag städa mitt rum, och göra det jobbigaste ;)

set för hemsk ut för att lägga ut en bild nu. Kanske kommer en ikväll. 

pusshej / elvira<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0