webbar med bästa! <3

hej, just nu sitter jag här och webbar med världens bästa, LORIN! <3
jag älskar dig mest min lillagullunge, jag blir alldeles varm av att få se dig, du är mer än halva mitt hjärta, jag skulle kunna dö för dig, jag kommer aldrig släppa taget om dig, om du dör följer jag med dig, jag kan bara inte vara utan dig, du förstår inte hur mycket jag älskar dig, det spelar ingen roll hur många år det är mellan oss, eller hur vi ser ut, du är: världens snällaste, snyggaste, sötaste, finaste, gulligaste ungen jag vet, och mycket mycket mycket mer, jag älskar dig mest av allting i helva världen. 

nu kommer det en bild på oss två! <3

Jag bara måste vara med dig snart, då ska jag ha en kram och jag ska ge dig en puss på kinden och du ska ge mig en! <3

ÄLSKAR DIG MEST! <3

Pusshejs älskling! / Elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0