Hej, nu sitter jag här i soffan, har precis kollat på tv, det var 112-på liv och död. Det är asbra! Ni borde titta på det någongång, om ni inte redan gör det, haha.. Men a, iaf, imorgon kommer det också bli den bästa dagen någonsin, bara för att Brynäs kommer ju ha två till isträningar den här veckan, sen en fys. Men jag vill gå på isträningarna, och eftersom att jag blev så besviken på mig när jag gick på träningen i måndags var det bara för att jag inte tog med mig kameran, för jag trodde att man inte fick, men när jag kom fram dit så var det en tjej som hade en kamera och tog massa bilder, och då blev jag riktigt besviken på mig själv, men a, inorgon gäller det då ska jag iaf ta med mig den, och Lorin kanske ska följa med eller så följer hon med på fredag, men ja, iaf jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag bloggar mer imorgon, för att nu ska jag titta på Brynässidan på datan, så ha det bra och pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0