ÄNTLIGEN! <3

Hej, jag är hos Lorin nu , hon var ner och tog mat, hon skulle precis blogga, men jag tog datan och gjorde det lite snabbt före, haha, men efter tror jag att vi ska hem till mig, jag vet inte men vi får se! 
och jag är så jävla glad för att nu har jag fått min systemkamera, kommer upp bilder senare, för jag är ju hos Lorin nu, och jag tog inte med den, haha, det blev 7100 totalt om man räknade med minneskortet och väskan som jag köpte med, och sen har jag en försäkring.. :)
Men aja, nu vill Lorin ha datan, haha. puss, hejs ;* 

Kommentarer
Postat av: vendela

va med och tävla om ett gratis iphone skal! va med i min tävling!

2012-07-20 @ 20:40:32
URL: http://vendelaivert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0