Bära 200 liter vatten?

Godmorgon alla fina läsare! Haha, men iaf, jag är ny vaken här i den sköna fina stugan. Så jag ska väl ta nånting och äta snart, vi får se. Och jag vet att jag skulle skriva ett inlägg innan jag åkte igår, men jag hann verkligen inte och glömde bort det i bilen, men det är bra att jag gör det nu, eller vad säger ni? ;) Haha, men när jag kom ut igår, så skjutsade ju Tommy min låstas morfar ut oss, för att det ät bara han som kan köra, och då hade ju han tagit med vatten från hamnen, fast vi tog inte den vägen, man kan ta den korta vägen med bil, och den långa vägen med båt, sen tvärtom, långa med bilen och korta med båten, och den brukar vi ta, för det är enklast.. Men när vi kom fram var det tvåhundra liter med vatten där, som barnen skulle bära, och jag tog två tio liters dunkar, så jag bar 20 liter själv flera gånger, ååååh, vad jobbigt det var! Haha, men sen så åt vi bara, och sen satt vi inne och barnen satt och läste tidningar eller satt vid mobilen :) Sen ville jag, Pao, och en av mina tremänningar ut och ro. Och då var klockan typ halv tolv, haha, och det var dimmigt, så man såg typ ingenting, men aja, vi hittade iaf, och lite längre bort så såg man öarna, men man såg inte horisonten, men aja, ni får ha det så bra tills jag bloggar en gång till, men aja, puss! ;* Gick inte och lägga upp bilden, men lägger upp lite bilder när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0