Bilder på min systemkamera!

Hejsan bitches! <3
 
hallihallå, nu sitter jag och webbar med Lorin och hennes lillasyster, haha..
Också äter jag lite mackor, hehe, blev hungrig.. :P
och efter jag har ätit upp mackorna ska jag äta chips, hehe, helg nu ju! :p
och innan Lorin åkte hem så målade vi naglarna, jag målade illrosa naglar med glitter och Lorin målade lila :)
och det var rätt kul, men vårat nagelack hann typ inte torka innan Lorin skulle hem så det var jätte svårt och ta på sig skorna för henne :P
men aja, jag har iaf tagit bort min grej som jag hade på handen, eftersom det inte gör nå ont längre, eller jo lite, men bara där den där jävla häslocentralskillen tröck.
usch, vad jag hatar han! 
men aja, jag kan iaf andvända handen nu! :)
men det gör bara ont om man trycker på den :/
men a, skit i det nu! 
nu kommer det iaf upp en bild på min system kamera! 
hehe, LOVE IT! 
Ursäkta hur jag ser ut, men a, igga mitt face!
Den är jätte bra tycker jag! 
totalt med minneskort(16gb) och väska, och kameran så klart blev det 7100! <3
aja, rekomenderar den här iaf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0