BÖRJAR BLOGGA IGEN!

Hejsan på er sötisar! <3
 
Nu tycker jag att jag ska börja blogga igen! 
jag har saknat min blogg så himla jävla mycket! 
haha, men iaf, jag ska börja blogga, och den här sommaren är ju fan helt jävla cp.. 
det har varit typ dåligt väder hela tin, man har inte kunnat åka och bada eller nånting! 
usch, men en sak är bra, att Calle Järnkrok bor fortfarande kvar där jag bor, det är ju hur jävla bra som helst! 
älskar ju han hur mycket som helst som ni kanske vet :p
men iaf , typ den 30 juli går brynäs på is, och man kan gå dit och kolla, och man får sitta eller stå vart man vill, och jag kommer sitta bakom deras bås, Jag kommer ju fan dö om jag ser Calle! :o 
hahaha, men älskar han ändå, bara att jag svimmar när jag ser han och börjar grina :ppp
men iaf, nu sitter jag här och lyssnar på musik, sen är det nå killar som försöker få mig och skypa med dom, men pallar inte med dom, haha! ^^
men aja, nu vet ni att jag ska börja blogga igen! 
ska bli jätte kul! 
men bloggen kommer bli jättebra nu , ska göra 2-4 inlägg per dag, ibland kan det bli mer, ska lägga in bilder, och kanske ha nån tävling, utifall någon tycker det? :)
men det skulle vara jätte snällt om ni spred bloggen.
Tack på förhand! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer de punkt? Måste du börja om skolan eller för man slutar meningar med punkt. Hahahah ;D

Svar: för det första, var inte anonym, det är bara töntigt..och haha, bestämmer du hur jag ska skriva eller?
jag byter rad, jag får skriva som jag vill!
Elvira Bonnevier

2012-07-14 @ 09:20:21
Postat av: Anonym

Tsssss... Hahahaha! Lär dig att skriva då? Alla som går in på din blogg tror väl att du är 01 när du inte ens kan skriva.

Svar: haha, hur vet du det? känner du ALLA eller? det tror jag inte? och plus så gör jag punkt efter varje mening?
eller frågetecken eller utropstecken, bara satt du vet.
men nu kan du sluta kommentera dumma saker här och sticka här ifrån, eller så kan du skriva snälla saker och stanna kvar och läsa min blogg :)
välj själv.
Elvira Bonnevier

2012-07-15 @ 09:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0