Det här kommer bli den bästa dagen i mitt liv!

Godmorgon på er stars!
 
Idag vaknade jag tidigt för att idag är det brynäs första provträning på is i läkerol arena, och det är fritt inträde och man får sitta vart man vill, åååååh, jag kommer älska den här dagen, för jag kommer sitta bakom båstet såklart, haha!
men aja, jag kommer typ börja grina förfan ...!
haha, nerå, men jag vet inte, men jag älskar den här dagen, och det börjar halv tolv där borta på läkerol, så om ni vill komma och kolla, så åka till läkerol arena till halv tolv!
men förlåt att jag inte har bloggat, men man har inte haft nå internet där ute, så det blev jätte-cp. Men aja, nu är jag tillbaka på riktigt!
men nu ska jag gå och ta nånting och äta, sen så ska jag sminka mig osv. men bloggar mer senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0