Förlåt förlåt förlåt! :(((

Hej, förlåt för att jag inte har bloggar på länge men det är för att jag har varit i minn stuga, egentligen skulle Lorin följa med men hennes pappa skulle ha konsert just den dan, och den var från 4 till halv 10, och hennes mamma jobbade då, så Lorin var tvungen och vara hemma med hennes lillasyster då, som inte våga vara hemma själv. Så då fick pappa hänga med ist för Lorin. Men aja, det var inte så speciellt och vara där, som vanligt, som det brukar vara. Det hade varit roligare om Lorin skulle hänga med. Men a, nu vet ni varför jag inte har bloggat, och igår bloggade jag inte, för att jag hade ont i magen. Men nu vet vi varför det var, och det var för att jag hade ätit för mycket mat. Haha, va tjockis det lät. Men sen direkt efter maten gick Pao (min syrra) och jag ut och spela fotboll, och då sprang man ju runt och då blev det lite konstigt. Men aja, skit i det. Nu bloggar jag senare, för jag ska göra mig klar nu för att jag ska vara med Lorin senare! :) Men ha det bra och pusshej ;*


Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej jätte fin blogg ! :) bloglovinbyte ? :)

Svar: hej, tack så jätte mycket! :)kanske det kanske :)
Elvira Bonnevier

2012-07-23 @ 11:51:51
URL: http://www.meisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0