Godmorgon?

Godmorgon på er stjärnor!
 
eller om man fortfarande kan säga godmorgon? :p
haha, men iaf, jag vaknade nyss, och hade fått typ hundra sms av Lorin, tur att jag inte hade ljudet på. :)
men hon frågade om vi kunde vara , och det är klart vi kan sa jag, och då frågade hon när jag skulle göra mig klar, och jag sa jag ska göra mig klar efter jag har skrivit ett blogginlägg eftersom att bloggen får man inte glömma! ;)
men ah, nu vet nu vad jag ska göra idag, så jag bloggar förmodligen mer senare idag, eftersom att Lorin gillar och sitta vid datan, så kommer det nog nåt till inlägg, men ni får ha det så bra tills dess. 
puss! :*
slänger in en ful gammal äcklig bild på mig, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0