Hela sammanfattningen av min födelsedag!

Hej på er alla underbara människor! 
 
Idag som många kanske vet, har jag fyllt år, eller ja, igår, eftersom att klockan är över tolv, haha.
men nu säger jag idag.
Så jag gör en sammanfattning av dagen: Först började det med att jag vaknade klockan 11, haha,tidigt men jag kunde faktiskt inte sova, eftersom jag fyllde år. Då gick jag ner och åt frukost , tog lite fil och flingor, haha, som vanligt? :p
men sen gick jag ut till mamma och satte mig i den sköna sommarsolen, hur skönt som helst kan jag säga. Men sen skulle mamma åka iväg och handla lite saker och så. Satt jag satte mig vid tven en stund, medans jag målade naglarna( de kommer upp bilder på det ). Sen klädde jag på mig det jag skulle ha(kommer också upp bild).
asså det kommer upp bilder på det efter jag har skivit klart, så oroa er inte!
sen fixade jag håret, och sminkade mig, eller nej, jag hade lösögonfransar så jag behövde inte sminka mig. När jag var klar med det så kom min kära underbara Lorin som gav mig sällskap på min födelsedag, och jag fick en hundring av henne, Tack så JÄVLA mycket, Älskar dig hjärtis<3
och sen kom alla andra gäster, farmor, min faster och hennes gubbe, och mormor och hennes gubbe, sen min familj då, haha, såklart. Men sen fikade vi lite, muffins, kakor, kaffe för dom som ville ha osv. Sen kom tårtan då ALLA skrattade för att det var ju Calle på min tårta, som ni kanske såg på fb. haha, sen skulle gubbarna gå ut och röka.. usch, hatar folk som röker, men aja, skit i det.
Men när kom kom in så blev det paketöppning, eller ja? paket och paket? Kuvert om man ska vara exakt, men jag fick iaf två paket, en från mormor och i det var det en matta, den var rosa och vit, sen fick jag en MASSA smink av min faster, typ 4 nagelack, 4 rough, 1 kajal(som jag redan hade), sen fick jag lite mer, men det kommer bild på det imorgon, för det är nere, och jag orkar inte gå och hämta allting nu, så jag lägger in det imorgon. Men därefter så gick vi ut och knäppte lite bilder typ asså familjefoton typ. 
aja, sen var det slut, alla gick hem och det blev kramkalas och allting, haha.
men ah, när alla hade gått hem , så blev det ju räkna pengar, och när vi hade gjort det, så kom jag upp till 4766 med mina pengar som jag hade tidigare också,  men om man bara räknar med dom jag fick så blev det 3800, det är ju faktiskt ganska ba tycker jag, eller vad tycker ni? :)
aja, sen så åkte jag och Lorin till salamander lekparken och gungade på den där gungan, kontiga saken, haha, aja, men sen ville Lorin åka i nerförsbackar så jag cyklade där det var nerförsbackar, och till sist kom vi till Ulvsätersskolan, och där träffade vi Anja & Stephanie, och vi snacka lite med dom osv, sen ringde Lorins mamma och sa att hon skulle komma hem eftersom att hon skulle bort, men eftersom vi var vid Ulvsäter då så kom hennes mamma och pappa dit och hämtade henne, så jag fick cykla hem själv, haha, tråkigt det, men aja. Sen när jag kom hem gick jag ut till mamma & pappa som satt på altanen, och jag satte mig vid mobilen och pratade lite om dagen och så. Sen så blev vi hungriga, så vi åt Tacos med tacochips, MMMMMM, är det enda jag säger om det, haha! 
Sen när vi hade ätit klart så gick alla in och kollade på 112 på liv och död. Sen fick inte jag med min syrra ut och spela fotboll, men jag fick ut pappa till slut, och vi passade lite och så, sen sköt pappa in i buskarna en gång, och så fick ju jag gå in och hämta den, och när jag skulle backa ut så snubblar jag på mina egna fötter så jag ramlar bakåt, och så satte jag på mig på rumpan och tog emot mig med händerna, och vänster handen kom lite snett, så nu kan inte jag typ böja på handen, alltså har jag stukat den har mamm pappa och jag kommit fram till att jag har gjort, och jag kan inte typ lyfta nånting med den, satt ja, jag har stukat den helt enkelt! :(
och när pappa och jag kom in sså var klockan ungefär tjugo i 10, och så gick vi till altanen och pratade lite om min hand och lite till. Sen vid 10 ungefär så kom vi fram till att vi skulle spela Yatzy, och jag vann båda gångerna, haha, grym jag känner mig! :P
sen när vi var klara var klockan typ 10 över 11, och då blev pappa och jag lite hungriga satt vi gick in och tog lite mackor och så, sen var vi klara ungefär tjugo i 12, sen gick jag och sa godnatt till alla och blev så glad att dom hade gett mig den BÄSTA FÖDELSEDAGEN NÅGONSIN. Sen gick jag upp och bestämde mig för att skriva den här långa texten om min födelsedag, och nu ska jag lägga in bilderna, så här kommer dom!
Nej, jag måste säga en sak, Tack för allting Lorin, du är alltid vid min sida, du är den bästa jag har, loveu.<3
det var kläderna :) 
det var alla pengar :D 
så såg naglarna ut :)
haha, en glad tjej, på sin födelsedag! 
ögonfransarna! <3
också ögonfransarna :p
IGGA min fula feta näsa! 
Till en kul och varm tjej! Fira ordentligt för imorgon...
... är det som vanligt igen! 
Tack så jävla mycket för den här dagen, JAG ÄLSKAR ER HELA FAMILJEN OCH VÄNNER!
Tack för alla gratulationer igen <3
KÄÄÄÄÄÄÄRLEK till er <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott älsk! Hoppas du hade de bäst! ;**

Svar: tack vännen! det hade jag! ;*
Elvira Bonnevier

2012-07-24 @ 16:29:55
URL: http://www.gvlesbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0