Helt jävla underbart!

Hej, förlåt att jag inte har bloggat idag. Haha, första dagen efter jag har börjat blogga, glömmer jag bort och blogga. 
men aja, skit i det. 
idag vaknade jag halv två, inte mitt fel att jag la mig sent igår. 
sen åt jag frukost och kom min syrra ner, och vi skulle åka till ICA idag för att köpa lite saker eftersom att mamma var tvungen och jobba till 6 idag, fast hon skulle jobba till fem , och sen samma sak imorgon. 
Och vi ska grilla idag, och därför måste min syrra och jag fixa maten, och pappa kanske, men ah...
nu berättar jag om gårdagen, jag hann inte igår, så gör det nu, jag träffade en kompis som jag har velat träffa hela sommaren, eller a, om jag kan säga sommaren, det har fan inte varit nån sommar iår.
men a, jag träffade Emelie Larsson, hon är helt underbar! loveu <3
nu har jag bara några till som jag ska träffa också, några av dom är Jennifer Strandman, Josefine Holmberg, Nikita Rothzén, Klara Frank, Alexis Kjellman Flach, och många fler man pallar inte skriva.. 
men a, iaf, det var helt jävla underbart och få träffa Emelie, vi gjorde inte så mycket, men jag fick träffa henne iaf, och det var skönt! 
och jag var med Lorin också, hon är också helt jävla underbar, loveu <3
men nu tror jag att jag måste börja med maten, och om ni undrar kan inte jag blogga så himla mycket, för att min blogg app fungerar inte. fuck off! 
men a, försöker blogga så mycket jag kan iallafall! 
slänger nog in en bild som är tagen nyss, ha det bra, bloggar mer senare! 
puss! ;* 

Kommentarer
Postat av: anonym

Har du inga vänner som är lika gammal som dig själv eller ? Ska du bara träffa 00:or? HAHA, alla älskar faktiskt inte dig... Som dj verkar tro

Svar: fortfarande, var inte anonym. det är bara töntigt...men ålder spelar ingen roll!
får jag träffa vilka jag vill eller? du kan inte bestämma över mig? och hur kan du bara veta att det är 00:or?
känner du dom eller?
vem är du egentligen?
Elvira Bonnevier

2012-07-14 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0