Idag är det din dag, älskar dig! <3

Godmorgon på er! Idag fyller min pappa år, hoppas du får en toppendag pappa, jag älskar dig! Haha, vet att han inte läser det här med ändå, jag har köpt en ringklocka till han, haha.. Roligt. Fast nej? Men aja, han ville ha det, så han får det :) Men m, nu sitter mamma här vid Tradera och sitter och kollar på sina auktioner, dom går ju ut idag, så att hon vill ha mycket pengar för dom, och hon säljer 51 Kalle Anka pocket, alltså böcker, och mamma vill ha dom över 400, och det tror jag att hon får :) Men aja, nu är jag jätte hungrig, sen ska jag duscha, och sen följa med mamma och köpa jordgubbar bara för att pappa fyller år :) Och juste, mamma och min syrra har köpt läsglasögon och en tröja som är luftig satt man inte blir så svettig när man är ute och går. Men a, nu håller jag på att svälta ihjäl, haha, nerå, men jag kanske inte kommer blogga så mycket idag, eftersom det är min pappas dag idag Aja, pusshejs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0