Men åååh, dom är ju nå förjävla gosa!

Godmorgon på er allihopa! Haha, vaknade tidigt idag ja. Venne varför men jag var hungrig kände jag men bloggen är viktigare! ;) Men ah, efter jag har skrivit klar ska jag väl gå in och hämta någonting, sitter nämligen ute med mamma, kyligare idag än igår.. Jag vill ju ha sommar! :((( Men aja, och idag så ska jag baka och måla mina tånaglar för att jag ska ju nämligen åka till stugan idag, med mina tremänningar! :) Kul det! Men ja, och jag ska baka sockerkaka, och Pao(min syrra) ska baka hennes special kakor, dom är ju nå förjävla goda! Men ja, vi kanske inte kommer ut dit förrän klockan 17:30 eller nånting, för att mina tremänningars mamma slutar 16:00, och då ska hon hem och packa och duscha osv.. Så ja. Men nu börjar jag bli hungrig så det kommer ett inlägg till innan jag åker, men ha det bra så länge. Pusssssss! :*


Kommentarer
Postat av: Nelly

Fint hår du har :D

Svar: tackar! :)
Elvira Bonnevier

2012-08-01 @ 12:40:31
URL: http://nattstad.se/nellzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0