men gud va snål jag känner mig.. :/

Hej sötnosar! 
 
jag sitter här med Johanna nu, vi ska snart ut och knäppa kort, men mitt batteri måste ladda klart först, eftersom det var slut, men ah, det är snart klart, kanske lägger upp lite bilder här på bloggen sen, vi får se :)
Men aja, jag ville bara säga att vi skulle göra det, och eftersom att både Johanna och jag har fyllt år, så gav vi presenter till vararndra, och vi gav varandra samma sak.. hehe, men jag kände mig snål, för att hon gav mig 150:- på gina, och jag gav henne bara 100:- så jag kände mig lite snål, men hon fick ett armband som jag hade gjort själv också, så ja, hehe :P
men aja, nu ska jag dra, puss ;*

Kommentarer
Postat av: Wilma

tjena !
jag har veckans blogg på bloggen så om du vill vara med så är det bara och gåin och anmäla sig !
stort lyckatill om du är med ! :)

ha en superdag ! ♥

2012-07-24 @ 13:26:58
URL: http://wwilmaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0