ÖVERLYCKLIG! <3

Hej på er sötnosar!
 
förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har faktiskt inte haft tid, jag har varit hos min morfar, vi fikade lite osv, kanske var där 1 och ½ timme eller nåt, sen åkte vi till media markt eller jag mamma och min syrra, och där kollade vi på en systemakamera åt mig, och jag fasnade för en direkt, och han som var där sa att den var bra också! 
det var ju bra.
Men ah, vi ska iaf åka och köpa den imorgon! ååååh, älska!! ÖVERLYCKLIG ju! <3
har vela haft en sån hela mitt liv!
eller ja, sen dom kom ut, haha.
Men efter det åkte vi hem och då var klockan kanske halv 7 eller nånting, sen satt min syrra och jag och byggde pussel , det var ett assvårt pussel, det var typ bara en tjej, som hade jätte stora ögon och en liten mun, sen var det typ bara bakgrund och hennes hår kvar, men hennes hår är jätte svårt och göra, haha, fick damp på det .. :p
men aja, sen skulle mamma och jag gå ut på taket och rensa hängrännan, för att det brukar vara fullt med mossa där och då hinner inte vattnet rinna ner i stuprännan, för att det är mossa för, så att mamma och jag var ner och fixade det, mrn ah, det var lite roligt iaf! :P
men ah, sen gick vi in och åt mat, haha, då var klockan typ 9 :p
men aja, vi fick i oss mat iaf, och vi åt hamburgare.
och nu sitter jag och äter lite äpple, och lyssnar på musik, är jättetrött idag, tror jag somnade halv 7 på morgonen , sen vaknade jag 11.. haha, kul.
fast nej! 
så nu ska jag äta upp mitt äpple sen ska väl jag ta och kolla på lite youtube-klipp sen sova! 
måste vara taggad till jag ska köpa min kamera! ;)
Men aja, jag bloggar mer imorgon! <3
Puss! ;*
Bjuder på en bild också, så snäll som jag är, haha! ;P 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle W -

Kika gärna in på min blogg , vem vet kanske du gillar den ! ;)

Svar: haha, ah ;)
Elvira Bonnevier

2012-07-19 @ 23:30:06
URL: http://michwagen.blogg.se
Postat av: elvira

gud va fint hår du har :D

Svar: Tack så jätte mycket!
Elvira Bonnevier

2012-07-20 @ 00:06:48
URL: http://photobyellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0