planera, planera, och ännu en gång planera...

Hejsan på er solstrålar! 
 
Idag har inte jag bloggat nånting jag vet, men det är bara för att jag har haft mycket och göra idag, eller inte mycket och mycket, men jag ska göra mycket, och jag har planerat vad jag ska göra, med Lorin, först så ska vi baka, sen ska vi typ städa mitt rum, och sen ska jag färga håret osv.. men ah, det är mycket jag ska göra eftersom att JAG FYLLER ÅR IMORGON! 
åååh, älska det, jag tror jag vet vad jag  kommer få i present, men det säger jag ju inte , så klart? 
haha, men jag är ju inte helt säker heller.
men nu drog Lorin hem, vet inte varför, men hennes pappa skulle göra nånting, och då blev hennes lillasyster kvar hemma själv, och det vågar inte hon, så Lorin var tvungen och åka.
men jag vet inte vad jag ska göra nu, ska väl typ gå och baka, om mamma är klar, eller så ska jag städa rummet, men jag bloggar antagligen mer senare, ha det gött.
puss! ;*

Kommentarer
Postat av: Mohammedi

Hej! Grym och enkel tävling, VINN KONSTMATRIAL VÄRDE 500,-
Detta vinner man:
› 1X Modelldocka
› 2X Akvarellpennor, 12st set (24st)
› 1X Fixativ
http://mohammedis.se/2012/july/tavling-vinn-konstmatrial-varde-ca-500-.html#comment

2012-07-16 @ 17:00:44
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0