Stukat handjäveln på grund av en som jobbar på hälsocentralen.

Hej på er stars! 
 
Jag sitter här med Lorin nu, hon sitter vid sin mobil och messar.
haha, social..
nerå, men jag ska inte säga så mycket eftersom att jag sitter vid datan.
Men ja, idag så har jag varit på sjukhuset eftersom jag har stukat min handled, som jag berättade igår, vi trodde att den skulle gå över, men nu är jag svälld, så vi gick till hc först och då fick jag en utlänning som vanligt han hette typ Mohammed Abas, typ nåt sånt. AKTA ER FÖR HAN! för att jag kan inte ens röra handleden utan att det ska göra ont, och då trycker han på det så hårt han kan, och det har blivit värre efter det. Så nu kan jag inte röra den alls , tack vare den där jävla mohammed abas! 
så nu sitter jag med nån jävla sak på handen så jag kan inte böja handleden eller nånting! CPSKIT!
men aja, nu ska Lorin och jag åka till lekparken som vi var på igår, vid salamandervägen.
så aja, men jag lägger upp en bild på mig och min cp-hand.
puss, bloggar mer senare..;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0