11 sanningar om mig !

Här kommer det 10 sanningar om mig, om ni läste rubriken, hehe :) <3

1. Jag ÄLSKAR musik, det är allt, om jag lyssnar på musik, måste jag sjunga med, fast det låter förhemskt..
2. Jag tror på spöken.
3. Jag älskar godis, men det är inte bra för tänderna om man äter det varje dag, som jag måste ta och sluta med nu.
4. Jag älskar pch blogga, men ibland kan det bli lite långtråkigt ..
5. På rasterna i skolan brukar jag spela pingis, och det är skitkul! :) 
6. Jag älskar Pepsi! <3
7. Jag vågar inte sova över, men det är mitt nyårslöfte. Men innan jag sover hos kompisar, ska jag sova hos mormor, (mobba mig inte!)
8. Jag har stora händer! störst i klassen, (av tjejerna)
9. Jag älskar mina vänner, dom finns där när jag behöver dom. 
10. Jag tycker Ulrik Munther är skitsnygg, underbar osv ! <3
11. Jag har träffat han två gånger i vekligheten, och fått hans autograf, och jag rörde hans hand! <3<3

om ni undrar över nånting, så släng in en kommentar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0