åh, vad jag har ont i huvudet ..

Hej, just nu sitter jag här och kollar på hockey hemma med familjen, fast jag sitter bara vid datan, och kollar lite då och då .. :p 
och så webbar jag med Emil <3<3
jag har skti ont i huvudet också , fyfan va jobbigt, och jag är skittrött osv..
men idag var det världens tråkigaste dag, fy, hade TVÅ SO lektioner, det SUGER , så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket och mer.. 
jag "bråkar" med mamam och pappa också, jag sa att jag var sktitrött och hade ont i huvudet och då sa dom: du sitter vid datan för mycket! Mamma sa: minst 3 timmar om dan också kommer pappa med: nä, 2 timmar om dan, oxh då sa jag faktikst FUCK U! 
men ah, nu ska jag kolla på hockey, bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0