är med den bästa nu ! <3

Haha, hej, just nu sitter jag här och webbar med Anja, men hon ska dra snart, och käka på Donken med Malle, Jävla tjockisar, nejdå , jag skoja ;) <3
haha, men nu sitter jag här hemma med världens bästa hund! Walle ! <3
han är så lugn, och söt, och allting posetivt man kan vara! 
han ligger bakom mig , aww! <3
men snälla, kan inte ni länka min blogg, asså nu har jag så jävla några besökare igen, asså jag hade skit många en dag, eller det är många för mig , det var typ 131, haha, kanske ganska lite, men det är mycket för mig :p 
hehe, men nu ska jag äta snart, och kanske ska gå ut med min underbara hund, eller vi är bara hundvakt åt den till söndag, men ah, jag räknar det som min hund ! hahaha ! ^^
men ah, kanske kommer en bild på han senare, jag kanske knäpper ett kort ute, nu när det är så fint ! :) <3
hehe, pusshejleverpastej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0