dumma väckarklocka ...

Hej, jag tycker väckarklockor är dumma, dom vill att man ska gå upp så himla tidigt och det är jobbigt, hehe, den hoppade på mig :p 
men jag ville sova men jag ville sova mer så han hoppade på mig igen :p HAHAH! 
fast .... nu skojar jag väl lite? xD 
Men ah, utan att jag tittade på graderna idag satte jag på mig en tjocktröja och allting, för jag trodde att det skulle vara kallt idag, cohdet var det också ! :( jag vill ha sommar nuuuuuuuuuuuuu!!!!! 
jag vill inte ha nån jävla snö, det suger ... ! 
men idag vet jag inte vad jag ska göra, om ni vill mig nånting finns jag på mobilen ! ^^
076-102 14 89 ! :*
hejsvejs! <3

Kommentarer
Postat av: Diana

hej!

fin blogg... gå gärna in på min blogg och rösta på mitt designade rum! :)



ha en trevlig dag!

2012-03-20 @ 11:54:48
URL: http://direli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0