en dålig nyhet och en bra nyhet ..

Hej, jag är skittrött, men jag är ändå SKIIIIIIIIIIITGLAAAAAAAD! :D 
mohahaha, ni kanske först vill veta den dåliga nyheten, och det är: för att jag är sktitrött, jag har bara sovit 8 timmar, och jag tycker det är skitjobbigt, asså jag måste sova 10 timmar för att orka en skoldag..
hehe, känner mig lite korkad, men ah, nu ska jag berätta den bästa nyheten! :D 
HAHAHA, jag har fått mitt skal som jag hade beställt, och det kom bara efteren dag! ÅÅÅÅH, är så jävla glad, men ah , nu ska jag iaf spela bubble, och så får ni några bilder på mitt nya fina skal, hehe, åååh, älskar det , känns som om jag skryter lite nu, men ah, här får ni lite bilder iaf! :) <3
hejs :*




hehe, den sista var lite random, men ah, om ni vill komma till den här sidan klickar ni -> här <- <3
men nu ska jag tagga, hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0