fy, va yr jag blev.. :(

hejhej, nu sitter jag här i soffan och är nyduchat , nu har jag lugnat ner mig lite iaf.
Gjorde bort mig som fan, eller jag kanske inte gjorde bort mig, men asså jag satt ute och sen skulle jag gå och hämta mat, och pappa hade bara gjort mat som bara räckte till oss, så det var slut när jag hade tagit, asså jag tog sist, och sen när jag skulle gå ut , så tappar jag hela jävla talriken för den var så hal, också sprak den, och det var på sten golv också ... och all mat låg där på backen och inte gjorde nånting, som tur var, slapp vi ta upp det, Haha, Walle åt upp det ! :) 
haha, men jag blev helt yr, men nu är det bättre :)<3
men det kanske kommer en bild senare, om jag hittar sladden till datan .. :p 
ha det bra tills dess, hejdå mina älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0