Godmorgon ! ^^

hehe, hej, jag vaknade nyss, och var som var bra är att jag slog mitt rekord på besökare igår, om ni vill veta hur många det var får ni slänga in en liten kommentar ! ;) 
och idag är det en rolig dag fast ändå inte, det som är bra är : slöjden, och att vi har slutat med svenska myter, eller vi har det fortfarande, men förr skulle vi skriva om myter osv... så långtråkigt.. men nu har vi lutat med det ! <3
och det som är dåligt är att vi har: engelska som suger ... och so som SUGER ÄCKEL ........... 
men ah, sen kommer det bästa, jag ska vara med den bästa LORIN! <3<3
hehe, hoppas hon läser det här ! :D <3 
hehe, men nu ska jag hjälpa Pao med hennes " svåra " bana som jag har klarat, hon har suttit fast på den jätte länge och sen när jag kom till den banan så klarade jag den på typ andra försöket, hehe, hon fick damp på mig, och sen nästa bana klarade jag också på typ andra fösöket, hehehe, är så glad för att jag är bäst nu, oj, jag kanske inte ska skryta nå mer nu ... :p 
men nu ska jag äta, hejdå! <3 kommer bilder sen .. <3

Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O ☆

hur många besökare?

2012-03-19 @ 07:57:39
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
Postat av: Julia Brodin

tja snygging säg hur många!

2012-03-19 @ 11:00:12
URL: http://juliabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0