Guud, va rädd jag är nu ..

Hej, nu sitter jag här vid datan och spelar bubble, har tråkigt osv..
idag har jag 39,4 graders feber, asså jag är skiträdd, jag får bara högre och högre temperatur för varje dag, det är skit läskigt, tänk om jag får över 40 graders feber imorgon, det är jag skiträdd för, åh , jag är ju skiträdd.. 
och igår hade jag ont i magen i en timme, men jag trodde att jag bara var hungrig, men det var jag inte, jag skulle spy såklart , det som är det värsta som finns! 
jag sprang in till mamma och sa : MAMMA , jag ....... sen sprang jag till toan och spydde och mamma såg mig först, sen så blickade hon sakta , sen så var jag helt plötsligt borta .. jag hade redan sprungit in på toan :p 
det kom lite utanför toan också, men mamma tyckte att jag var duktig som hann springa till toan och spy. Haha, hon  trodde att jag skulle spy på henne, men jag var så snabb och sprang till toan :D
men jag hostar hela tiden, och bara för att jag gör det så mår jag illa, eller det sticks i halsen .. :/ 
och jag kan typ inte prata.. jag låter som en apa som har satt en kråka i halsen ... :p 
men nu ska jag fortsätta spela, om ni vill vara sociala finns jag på mobilen ! ;*

Kommentarer
Postat av: MOA

allt bra ?

2012-03-29 @ 13:42:08
URL: http://moamattiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0