Hatar det...

Hej, nu ligger jag är i soffan och fryser inuti mig, men är svettig utanpå...
Så jävla jobbigt och vara sjuk, men ibland kommer det, och jag hostar hela tiden..
Kan snart inte andas... Det enda jag gör är att dricka vatten och äter halstabletter ..
Och sen äter jag lite då & då...
Jag är skittrött också, men jag kan inte sova för att jag hostar hela tiden, och då går set inte och somna...
Men snart kommer mamma hem, då ska vi äta sen ska vi kolla på hockey.. Dom måste vinna idag, dom vann inte förra matchen i måndags, jag som trodde att dom skulle göra det, dom hade minst 4 ribb och stolpskott, och ett öppet mål, men dom satte den inte då heller, men Färjestad sätter ju alla chanser dom får, det är det jag hatar med brynäs, dom får inte in sina chanser, usch.. Men nu ska jag prova sova lite kommer ett inlägg senare om dom vann eller inte, och nu bjuder jag på en bild fastän jag ser mobbad ut.. :p
Hejs! :*


Kommentarer
Postat av: Sara

checka bloggen för att få en gratis länk -> http://fyrabruudar.blogg.se

2012-03-28 @ 17:06:23
Postat av: Zara Åhlén

Krya <3

2012-03-28 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0