Hej & Godmorgon!

Jaa, hej & godmorgon, eller jag kanske inte kan säga godmorgon längre, hehe, jag vaknade ju för en timme sen.. :p
men det är fortfarande morgon, så godmorgon mina bloggläsare .. 
haha, snart ska jag ta och göra frukost och sätta mig vid melodikrysset, jag ska göra det åt mamma, hehehehe, så hon får inte göra det när hon kommer hem :p
det är faktiskt kul, haha, men ibland kan det vara svårt.. men ibland lätt :)<3
efter det ska jag gå ut med Walle, vi ska ha han till imorgon, för min mormor och tommy är på begraving, tommys mamma dog för inte så längesen, det är tragiskt...
men nu webbar jag med Lorin, och ni får ha det så bra, kommer en bild senare, hejdå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0