hockey snart ! ^^

Hej, jag sitter här och äter nuja, inte för att jag är sugen på mat, men ja.. jag äter ändå.. 
sen ska jag kolla på hockey, men Järnkrok är fortfarande inte med... fyfan, alla alla saknar han, dom kan inte spela utan han, men den som börjar bli som han heter Wännström, men han är inte lika snygg som Järnkrok så jag kan inte hejja på han, så jag hejar på en som heter Silfverberg nu, han är också ganska snygg, men ingen kan bli lika snygg som Järnkrok.. <3<3
men ja, nyss så skulle jag ha liv av min syrra så jag gick till henne och hon trodde att jag hade klarat banan, men det hade jag inte, och då hade ju hon köpt en ny sak till hennes dator och då när jag stänger ner datan så ska ju såklart den gå sönder ... 
så nu surar jag, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0