käka frukost snart då ! :)

Tjabba , nu sitter jag här med Lorin, hon sov ju här idag, vi har haft skitkul här på morgonen , vi har garvat ihjäl oss, bara för jag har så dålig humor .. :p Haha ! :D 
men ah, vi har iaf kollat på skal till våra iPhones, jag hittade ett skitbra skal, det var skitfint iaf , och Lorin och jag skulle köpa likadant, sen så läser vi lite om skalet, men längst ner står det att det inte passar till iPhone 4s, och då började jag garva ihjäl mig, asså herregud, Lorin blev skitsur ! :D fast på skoj :p 
men ah, nu sitter hon här och läser vad jag skriver, och hon tjurar typ :p HAHHA ! xD
men vi ska nog gå ner och äta nu, vi är skithungriga, vi vaknade typ 9-10 nånstans där ;) 
haha, också la vi oss typ vid halv 2, haha , men ah, nu ropade t.o.m mamma på oss att vi skulle äta frukost , haha! oj, undra hur många haha, och men ah, det blev i det här inlägget.. :p
men nu ska vi gå ner och äta, sen ska vi fixa oss, sen vet jag inte vad vi ska göra, får en bild på oss idag, fast senare ;) <3
bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0