Sjuk..

Jävla fucking feber .. Jag har 38 graders feber men jag gick i skolan ändå, men jag gick hem när det skulle vara idrott, alltså för en timme sen, men jag kom hem för ca en halvtimme sen, för att jag cyklade , det var skit jobbigt, för jag fick skit ont i halsen, och det gick ner till bröstet för att det var så torrt..
Men jag har ont på 5 ställen!
Huvudet, halsen, bröstet, magen, och ont i kroppen! -.-
Jävla fucking sjuka.. Hatar och vara sjuk, det suger, men tur att jag blev det nu, för att imorgon är det sämsta dagen ever och på Tordagen också, sen på fredagen också.. :p
Kanske ska vara hemma hela veckan ut, vi får se.. Men jag kommer sakna er, hela min klass kommer jag sakna, men jag kommer inte sakna någon lärare alls.. Och nu ligger jag här i soffan helt forever alone,. Fuck it...
Men nu ska jag vila lite, men ni får väl en bild på mig fastän jag är sjuk, hejs! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! Dagens blogg vinnare är nu utsedd, här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-14.html#comment

Inte du? anmäl dig igen ! :) KRAAAAAAAAAAM!

2012-03-27 @ 19:59:22
Postat av: angelica

Söt!!

2012-03-28 @ 07:56:44
URL: http://angelicarosnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0