SM-GULD, SM-GULD, SM-GUUUULD!!!!

JAAAAAA, dom vann matchen! Aaaaah, fyfan va glad jag är, mormor och Tommy skulle komma hit, men nejdå, såklart ska dom stanna hemmas och kolla på matchen där, Aaaah, precis när det var som mest spännande!
Haha, det luktar sm-guld här! Haha, brynässsssss!!!!! :-D <3
Åååååh, va glad jag är!! <3
Hahahaha, jag satt på huk i soffan och när don gjorde mål när klockan var 19:33, så ställde jag mig upp och skrek lite fula ord osv.. Haha, jag tappade rösten t.o.m, hahah, men jag är skitglad iaf, men nu ska jag sova, ska tänka på sm-guld hela natten, och Calle Järnkrok ! :D Hahahaha, han är såååååå snygg! Jag kan lägga in en bild på han och mig nu, asså inte tillsammans, på var och en! :(
Men har sov morgon till 07:30 imorgon, men ska ändå sova, godnatt! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0