Sova nu, men hemma från skolan imorgon :)

Hej, nu ligger jag här i sängen, har nyss haft skit kul med Emil, han visade roliga miner i webben, och jag kunde inte skratta heller, för mamma och pappa sov, men ah, han skulle sova nu, vilket jag också ska göra, men imorgon ska jag vara hemma från skolan för att jag har feber och har ont på 5 ställen, huvudet, halsen, bröstet, magen och i ryggen.. och sen har ju jag ont i kroppen för att jag har feber, men jag kommer absolut sakna mina vänner, Ikraam, Ammal, Lul, Atose, Johanna G & Johanna S, men nu får ni ha det så bra, för nu ska jag sova, är såå trött, hejssvejs! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack då?!

2012-03-28 @ 04:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0