tja, hemma nu ! :D <3

Hej, jag kom hem nyss, jag har varit i skolan, fick "skäll" av läraren på sista lektionen, men jag bryr mig inte, för det var ju Ingenman (haha, han heter egentligen Ingemar, men jag älskar och skoja om honom och säga så) men jag fick skäll bara för att jag inte hade gjort läxan , men typ ingen hade gjort den, men ah.. :p 
hehehe.. men nu ska jag gå och göra nånting och äta, är faktiskt ganska hungrig .. :)<3
och senare idag är det brynäsmatch, måste hålla koll på om Calle kommer, känner mig så cool för att han bor på min gata.. :p <3
kan lägga in en bild på han nu, och en på mig som jag kanske tog för nån månad sen ! <3
hejs :*


ÅÅÅÅÅÅÅH, JAG DÖÖÖÖÖÖR , JAG FÅR ÖGONORGASM !!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0